Úvod > Výlety > Pěšky po Česku > Pěšky po Instagramové stezce plné přírodních fotokoutků

Pěšky po Instagramové stezce plné přírodních fotokoutků

Patříte k milovníkům selfíček? Instagramová stezka vás k vysněným fotkám doslova přivede. Tento výlet je určen všem, kteří se rádi projdou. Výchozím bodem je obec Vír.
Výchozím bodem výletu je obec Vír. Po 400 m sledujte červenou turistickou značku, která vás zavede až na vyhlídku Klubačice, nejvyšší vírskou skálu. Na tomto místě určitě stojí za to vytáhnout fotoaparát a pořídit pár fotek. Až se vrátíte zpět do obce, pokračujte po zelené až nad samotu V Huti, kde odbočte doprava na lesní cestu. Ta vás dovede k vyhlídce Hraběcí stolek. Vyhlídka je ideální k odpočinku v altánku a pořízení překrásných fotek pohledu ze skály do údolí.

Pak Instagramová stezkapokračujte starou cestou nad údolím řeky Svratky do Bolešína, dále po silnici z prudkého kopce směr Koroužné. Před obcí odbočte doleva do údolí Tresenského potoka. Tuto část údolí projdete buď dobrodružnější cestou v údolí s asi šesti brody, nebo cestou v jižním svahu nad údolím. 1 km před obcí Lhota u Olešnice je přírodní památka Dědkovo s unikátním společenstvím rostlin. V obci za autobusovou zastávkou odbočte doleva a vyjděte až nad obec. Vlevo ve svahu najdete přírodní památku Lhotské jalovce a stěny. Pokračujte nad údolím po polní cestě.

Než vstoupíte do lesa, určitě se pokochejte výhledy západním směrem. Dojděte až pod obec Velké Tresné k průmyslovému objektu, kde odbočte doleva na zelenou turistickou značku. Ta vás přes obec Malé Tresné dovede až k místu, kde jste odbočovali k Hraběcímu stolku.